Punca Lagak Samseng & Cermin Pecah di Tol Karak

Kiriman email dari individu dirahsiakan namanya. meceritakan perihal sebenar kejadian

Pengirim email ini mengatakan  punca pergaduhan ini 'mangsa' yang memandu kenderaan VIOS dalam Video tersebut memotong QUEUE di Tol Gombak. Sementara itu kereta MYVI 'Samseng Pecahkan Cermin Kereta'  berada di line yang betul.  VIOS WWJ menghimpit kenderaan MYVI sehingga side mirror kedua- dua kenderaan tersebut bergesel. 


"Kenderaan VIOS 'mangsa' yang provoke myvi untuk berhenti dan cuba beberapa kali break mengejut apabila berada di depan MYVI tersebut
video ini separuh sahaja. saya saksi nampak 2 buah kereta ini. Kereta VIOS WWJ yang kononnye 'mangsa' di dalam video ini sudah potong QUEUE di Tol Gombak. Kerete MYVI ni di dalam LANE dia yang betul. Vios ini nak potong queue untuk masuk lane SmartTAG. I nampak dari belakang kereta Vios ini himpit Myvi itu dekat giler sampai side mirror mereka bergesel. 

And I terus follow dua buah kereta ini sebab macam sudah boleh agak mereka akan bergaduh. I follow dari jarak dekat kenderaan mereka.  I nampak Vios yang mula Provoke Myvi untuk berhenti and cuba beberapa kali break mengejut di depan Myvi ini. Mungkin sebab kene provoke banyak kali camtu. Owner Myvi tu berhenti di Stesen BHP lepas Tol Gombak tu..

So siapa yang Cari Masalah Dahulu?? Vios ke Myvi? Mungkin sebab Vios ini kerete baru, dia rasa dia patut diberi kelebihan untuk potong queue ke? Sy tak ckp owner Myvi ni betul...tapi salah datang dari kedua-dua Pihak
So..kat sini ceritanye, jangan buat andaian apa-apa jikalau kite tak tahu cerita sebenar"

Kesimpulan kejadian ini kedua-dua pemilik kenderaan tersebut dibiarkan perasaan marah menguasai diri
Kenapalah dibiarkan perasaan marah menguasai diri sampai begini sekali? Kot ye pun marah takkanlah tak boleh dibawa berbincang kan. 

Maka natijahnya, menjawablah anda di balai polis nanti - Oda ooomedianetwork 

0 Response to "Punca Lagak Samseng & Cermin Pecah di Tol Karak"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.