Chef Wan Kritik Lapangan Terbang Kota Bahru Macam Pasar Malam

Ada-ada je luahan hati Datuk Chef Wan mengenai apa yang berada di sekitarnya. Tak salah nak complaint ini dan complaint itu. Sekurang-kurangnya apa yang dia complaint tu berjaya mendapat perhatian pihak yang sepatutnya. Tetapi adakalanya, jangan terlebih pandai pula complaint. Takut makan diri suatu hari nanti ye Datuk :)

Hangat di Instagram Chef Wan mengenai sebuah gambar yang dimuat naik pada 14 Jun yang lalu menunjukkan penumpang terpaksa menuruni tangga di Lapangan Terbang Kota Bahru, Kelantan.

Turun tangga bukanlah masalah tetapi masalahnya kenapa tidak disediakan eskalator untuk memudahkan pengguna airport terutamanya warga emas, itulah yang dipertikaikan oleh Chef Wan.



Berikut Luahan Hati Chef Wan:

Setiap kali saya menapak turun dari tangga ini dgn my bag upon my arrival into Kota Baru saya selalu terfikir kenapa la bina airport yg baru tak guna escalator bagi menyenang kan Jemaah2 Umrah dan Haji mau pun org ramai instead kasihan i tengok org tua2 dragging their bags to come down. Ada elevator pun kecil boleh la masuk 2 orang. Who ever designed and approved this airport di Kota Baru tak terfikir ke semua ini bagi menyenang kan passengers yg lain. Otak tu letak dimana. Tak survey ke Airport2 lain di negara ini atau sedunia? Only in Malaysia u will see this kind of job not done and managed properly. Dah mcm Pasar mlm pun ia di arrival gate itu. It sad to see negara org lain dah jauh kehadapan.Kita yg di beri peluang kali ke dua ini untuk melakukan perubahan pun cannot do well. Bila kita bersuara pasti yg melatah tetapi ini semua kenyataan yg sebenar. Dah terang mau di suluh lagi ke?

Setuju dengan apa yang diutarakan oleh Chef Wan dan bukanlah satu tindakan yang keterlaluan bagi seorang selebriti masakan menegur kemudahan yang disediakan oleh pihak LTKB.  Lagi pun ianya untuk kebaikan bersama.

Namun bagi sesetengah orang, tindakan Chef Wan itu dilihat sebagai menghina LTKB. Bagi mereka yang pernah mendarat di LTKB, apa pandangan anda?

Sumber mymediahubonline.blogspot.com

0 Response to "Chef Wan Kritik Lapangan Terbang Kota Bahru Macam Pasar Malam"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.