Nabila Huda Bercuti Di London Dengan Kekasih Baru?

Pelakon berbakat besar, Nabila Huda nampaknya sedang rancak bercuti di kota London bersama seorang jejaka yang dipercayai kekasih terbaharunya selepas putus cinta dengan DJ Nas-T tahun lalu.

Namun, jika diperhatikan menerusi laman Instagram aktres ini, Nabila tidak pernah sekali pun memuat naik gambar teman lelakinya, malah kalau ada pun cuma dari jarak jauh serta membelakangkan wajah lelaki tersebut.

Mungkinkah Nabila atau lebih dikenali sebagai Abil ini sudah serik dengan sikap terbukanya mendedahkan perhubungan cinta dan kali ini mengambil langkah berhati-hati dengan tidak mendedahkan identiti kekasihnya?

Kalau ya, mungkin Abil berbuat demikian demi menjaga hubungan mereka agar tidak terlalu diberikan perhatian oleh peminat dan pihak media.
Tapi kalau dah namanya selebriti, tidak dapat tidak, mesti kehidupan peribadi mereka turut ingin diintai oleh orang luar yang merasakan kehidupan peribadi seseorang artis itu adalah menjadi hak milik umum untuk dikongsikan bersama.

Di bawah merupakan sebahagian foto-foto menarik Abil sepanjang bercuti di kota Inggeris untuk tatapan anda, peminat setianya.



Sumber http://mynewshub.my/

0 Response to "Nabila Huda Bercuti Di London Dengan Kekasih Baru?"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.