Perjanjian ahli sihir David Copperfield dengan jin

Anda semua sudah kenal manusia ajaib dan misteri seperti ini, David Copperfield mula bermain silap mata sejak berusia 12 tahun,

dan menjadi ahli silap mata termuda diterima sebagai ahli Persatuan Ahli silap mata Amerika og, Apabila 16 tahun New York University telah dijemput untuk mengajar sihir kursus. Nama "David Copperfield" diambil dari watak fiksyen bernama David Copperfield yang terdapat dalam novel yang sama bertajuk, David Copperfield oleh Charles Dickens. Pada usia 19 tahun, Copperfield telah melakukan yang besar dalam Pagoda Hotel, Honolulu, Hawaii.
Kebanyakannya dalam bentuk penampilan Copperfield televisyen acara khas dan sebagai bintang tetamu di rancangan televisyen.

Pada skrin besar, seperti Ken Copperfield bermain silap mata dalam filem seram Keganasan Keretapi 1980 pengeluaran.
Selain itu, Copperfield telah muncul sebagai tambahan dalam filem pret-à-Porter (1984), tetapi nama beliau tidak termasuk dalam senarai pemain.
Pada tahun 1982, Copperfield diasaskan Projek Magic asas untuk membantu pemulihan pesakit dengan tangan lumpuh untuk mengajar usul sihir sebagai kaedah terapi fizikal.
Kaedah maju diiktiraf oleh Amerika Pekerjaan Terapi Persatuan, dan digunakan di lebih daripada 1,100 hospital di 30 buah negara di dunia.
Pada tahun 1996, Copperfield menulis fiksyen antologi berjudul Tales David Copperfield yang Mustahil yang mengambil latar belakang dunia sihir dan ilusi. Dalam penulisan buku ini dengan kerjasama Copperfield Dean Koontz, Joyce Carol Oates, Ray Bradbury, dan ahli-ahli pasukan yang lain. Pada tahun berikutnya menerbitkan edisi kedua, Beyond Imagination David Copperfield (1997).

Copperfield mempunyai Muzium Antarabangsa dan Perpustakaan Magic Seni di Las Vegas, Nevada. Muzium ini telah ditubuhkan dalam usaha untuk mengekalkan sejarah seni Copperfield sihir, sihir dan koleksi alat antik, buku, dan objek yang berkaitan dengan seni sihir.
Majalah Forbes melaporkan David Copperfield mempunyai hasil sebanyak 57 juta dolar Amerika pada tahun 2003. Bilangan yang menjadikan ia pangkat selebriti dibayar ke-10 yang paling mahal di dunia. Pada tahun 2004, pendapatan beliau dianggarkan bernilai $ 57000000 (kedudukan ke-35), manakala pendapatan tetap pada tahun 2005 berjumlah $ 57000000, tetapi jatuh ke No 41 dalam senarai selebriti terkemuka dunia. [4] Setiap tahun, David Copperfield melakukan lebih daripada 550 menunjukkan di seluruh dunia. [5]




PERJANJIAN AHLI SIHIR DENGAN JIN

Di atas ini adalah surat perjanjian yang diperkatakan antara "seorang ahli sihir dengan wakil syaitan" yang bernama Asmodeus dan tulisan yang terdapat di surat itu adalah tulisan manusia, tetapi copnya ialah Cop Jin.
Tetapi sebenarnya Jin tersebut telah mempermainkan manusia. Cop yang tertera di surat ini bukan cop perwakilan Iblis, bahkan juga bukan cop 'Ifrit, jenis Jin yang paling perkasa. Ia merupakan cop milik Jin jahat biasa.

Di bawah ini pula surat perjanjian yang diperkatakan antara "Syaitan dengan O'Ryan Greenfield" seorang ahli sihir dari barat. Sebenarnya surat itu ialah perjanjian otentik antara seorang penyihir dengan empat Jin yang tanda tangan mereka tertera jelas, yang kemudian diperkuat oleh cop 'Ifrit.



RAHSIA David Copperfield

David Copperfield sememangnya mengamalkan ilmu sihir. Sebab itulah beliau boleh melakukan apa juga dibenarkan untuk terbang. David Copperfield sebenarnya sangat terkenal di kalangan jin. Dia mempunyai perjanjian dengan salah seorang 'Ifrit. 'Tentera Ifrit mempunyai beribu-ribu daripada mereka. Ia adalah mereka yang dibangkitkan Copperfield. Supaya dia boleh naik sedikit di udara, diperlukan ribuan jin untuk mengangkatnya.
Dan sekali lagi satu kemahiran yang dia memotong seorang gadis di dada, adalah jin perempuan yang muncul dalam bentuk seorang gadis manusia. Dia menghilang, kemudian menunjukkan beliau lagi tanpa kecederaan yang sedikit. Mungkin Copperfield telah membuat perjanjian yang sama seperti di atas. Dan Allah Maha Mengetahui.

(Atrikel di atas Sulit David Copperfield telah dipetik daripada salah satu daripada buku-buku rujukan daripada senarai ..... kebenaran saya tidak boleh yakin, sila ambil perhatian)

Sumber oopsshmedia.blogspot.com

33 Responses to "Perjanjian ahli sihir David Copperfield dengan jin"

  1. What the fart I just read.... -_- Damn nak translate pun beragak daa......

    ReplyDelete
  2. Nak tercirit baca artikel ni.

    ReplyDelete
  3. Tulis ja bahasa yg asal..jangan di translate mcm ni..tak paham kot..kot ya pn nak translate baca dulu sebelum post..haish..bagi lagi tak paham ada la

    ReplyDelete
  4. magic mna da guna jin ke syaitan..sya magician, byk teknik dia yg diajar..xda jin syaitan pon..
    fb - inspector.ayam@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inspector you memg ketinggalan zaman. You tau sejarah sihir tk

      Delete
    2. cuba hang potong badan hang tgk,aku nk tgk teknik macam mana,ckp pandai..

      Delete
    3. Betul ku imron i tabik u. Magic tu keluarga sihir juga sb tu bdak ayam tu tk tau. Dia tau wat yg bdak2 kcik hepy besday je tiup2 belon sorok2 syiling yg tu dia boleh laaa. Btui tak ku imran

      Delete
    4. Cuma orang bodoh tapi berlagak hebat dari segi agama je yang akan cakap silap mata magic ni menggunakan sihir..kalau x pernah belajar magic jangan sembang atau pasal magic...sedangkan ustaz azhar idrus pun xpernah nak sembang buruk sal magic malah dia kata silap mata ni x silap dan memang satu kenyataan yang silap ni x mengunakan jin tapi guna kemahiran tangan dan jin. Orang yang tulis blog ni pun bangang...aku pun pening ngan terjemahan dia. Hang suruh orang potong bdan..aku pun leh buat...tapi hang mai sponsor modal beribu bank-in kasi masuk lam bank aku dulu...aku nak beli stage dan peralatan len dia lagi...cakap senang..ingat orang belajar magic pakai air liur ke?Magic tu satu kemahiran....kemahiran itu ilmu..Ilmu kalau nak dituntut kat kolej mesti ada bayaran. Kalau rasa x puas hati gak nak tgk magic depan2..mai penang aku buat satu magic kad kat hang...then aku explain kat hang macammana aku buat magic kad tu...Aku explain kat hang bukan sebab aku anggap hang bodoh dan aku perbodohkan hang..tapi sebab aku nak bagi buka mata hang ngan minda hangpa tu sikit....asal benda hebat je guna jin...sihir ngan magic pun x reti nak beza...

      Delete
    5. inspector, jgn risau. Saya pun magician. Mereka mmg xkan percaya semua magik xguna sihir. Hanya kita sesama ahli silap mata je tau mmg tidak ada sihir dan artikel ini satu fitnah. Dah banyak rahsia magik dibongkar kat tv, youtube... tapi org kita tetap akan pilih utk percaya pada sihir. Kepada org yg tetap nak tuduh ahli silap mata guna sihir, fikir ni... kenapa kami susah payah buat show nak cari rezeki? kalau betul ada sihir, lebih baik kami dok diam kat umah, serap duit org guna sihir... xpayah penat lelah buat show sana sini...

      Delete
    6. Silap mata mmg la xguna jin..sbb bnde tu stkt trick biasa..tp lau dh smpai terbng tggi,hilang sana hilang sini,bdn ptong dua..tu yela ade 'something'

      Delete
    7. tumpang lalu......hahahhaahahahh licu la baca .....pasal magic pun mau bergaduh.....lex lo bro....magic tu adalah satu seni.....tak ada sihir2 pun....sya pun magician juga...siap jual lagi alat2 magic...tak ada satu pun mentra di setiap barang yg sya jual......sya cuba boleh cakap kalau yg cakap magic tu ada sihir ..ada ilmu hitam ...orang mcm tu orang yg ketinggalan zaman..maaf cakap ler ye....yg potong badan putus sana putus sini tu..semua ada cara....jangan la terus cakap ada sihir...kaji dulu...semua ada alat.....lagi satu magic banyak cabang...ada closeup, stage,ilusi dll...yg potong2 tu namanya ilusi....ok la cakap panjang2 pun bukan juga diorang paham.....hanya magician je yg paham....

      Delete
  5. perjanjian dengan bank.............

    ReplyDelete
  6. Ya Allah..siapalah penterjemah bahasanya..lintang pukang..bkn makin faham..makin bertambah fenin..

    ReplyDelete
  7. Semakin ramai telah mendaftar , masa makan duit masuk , masa jalan-jalan duit masuk , masa tidur pun duit tetap masuk. Duit masuk 24jam tak henti-henti. Daftarlah sekarang !

    sesuai untuk :
    # pelajar IPT. Sebab apa ?. saya juga pernah menjadi seorang student IPT. Duit PTPTN memang tak cukup. Kita sebagai student juga mempunya keinginan untuk berbelanja . BETUL ATAU TIDAK ?
    # peniaga kedai runcit(TAK PERLU CHARGE RM 0.50 KEPADA PELANGGAN SEBAB DARI TOPUP YANG ANDA RELOADKAN KEPADA PELANGGAN ANDA SUDAH DIBERI KOMISYEN) disini anda mungkin mempunyai kelebihan. sebab apa ?. dari apa yang saya perhati dan telah saya survey. kebanyakkan penjual topup dari kedai2 runcit mengenakan charge tambahan 0.40/0.50 dan sebagainya kepada setiap pelanggan yang membeli topup sedangkan anda tidak.
    # penjawat sektor kerajaan dan swasta yang menginginkan income tambahan
    # penganggur terhormat yang tidak mempunyai sebarang income/pendapatan

    MEMPERKENALKAN !!!
    Part Time Bisnes (Topup) - Pakej Agen..

    Pakej Agen Topup Paling GEMPAK..
    Yuran Terendah, Profit @ Keuntungan Tertinggi Di Pasaran..
    YURAN PAKEJ

    AGENT (RM30.00)
    Produk Yang Disediakan :-
    * Maxis
    * Digi
    * Celcom
    * Umobile
    * Tunetalk
    * Xox
    * Merchantrade
    * Digissocial
    * Digisidd
    * Digibroadband
    * Molpin
    * Tron
    * Italk
    * Cib-Mall Pin
    * A-Cash Pin
    * Mcoins Pin
    * Njoi Flexi
    * Celcom Bill
    * Maxis Bill
    * Digi Bill
    * Umobile Bill

    Utility Bill :-
    * Telekom Bill
    * Astro Bill
    * Syabas Bill
    * Tnb Bill
    * Water Bill (Johor, Kelantan, Kuching, Melaka, Pulau Pinang, Pahang, Perak, Sibu)
    * Electricity Bill (Sabah & Sarawak)
    * Indah Water Bill
    * Unifi Bill
    * Sada Bill

    UNTUK INFO LANJUT BOLEH SMS/WECHAT/WHATSAPP 0177259260 24 JAM. PANGGILAN TELEFON TIDAK DI GALAKKAN KERANA TERIKAT DENGAN KERJA

    ReplyDelete
  8. Epic translate.. ni google translate ke apa.. haha, makin dibaca makin berbelit

    ReplyDelete
  9. Korean Girl Fight Each Other - MUST SEE ==> http://bit.ly/koreangirls

    ReplyDelete
  10. Korean Girl Fight Each Other - MUST SEE ==> http://bit.ly/koreangirls

    ReplyDelete
  11. fenin..bhs ape ni? kne msuk sekolah balik..

    ReplyDelete
  12. toya lah,admin pun dah masuk air. baik ko translate dlm bahasa tamil. dah tentu2 terbelit

    ReplyDelete
  13. dasat blog ni. terkentut2 baca artikel guna google translate ni. hehe

    ReplyDelete
  14. Aku faham je bende ni,asal yg korg x fhm? Tu la mane nk fhm bace pon da mngelabah ,,bru start bace da tergeliat complain,lain kali smbil bace smbil pikir pakai logik,jgn duk bace buta2 cm org bodoh.

    ReplyDelete
  15. Sesungguhnya tidak ada seorang pun ahli silap mata guna sihir termasuklah david copperfield. Saya ahli silap mata dan saya mampu terangkan satu persatu magik beliau. Dan sekarang kat tv, youtube pun dah banyak bongkar rahsia magik. Semuanya tipu helah utk tujuan hiburan. Kalau benar ahli silap mata guna sihir, lebih baik kami dok umah diam2 guna sihir serap duit org... Kami sendiri terpaksa berkerja buat show utk sara hidup... itu buktinya kami tidak ada sihir

    ReplyDelete
  16. Member aku budak magic gak...satu je trick magic yang david copperfield leh buat tapi ahli magic yang lain belum boleh buat....terapung tengah2 niagra fall kalu tak silap....yang lain semua dah reveal

    ReplyDelete
  17. saya sendiri tak dapat pastikan betul atau tidak..yang saya tahu ahli silap mata memerlu kemahiran manipulasi minda supaya setiap aksi macam real..kisah david copperfield dengan ahli sihir..lantak dia la sebab dia bukan muslim

    Entri terbaru saya dalam Blog Hero Borneo

    ReplyDelete
  18. Dulu2 masa kecik2 mmg selalu tgk Copperfield ni kat tv. Pernah baca buku/artikel ttg mcm mana dia boleh dpt kuasa sihir kat gua mana tah. Tapi bila dah tua2 ni mcm x percaya pulak cerita tu.

    Nak borong barang direct terus dari China? Jom!
    www.seminar.jutawanborongchina.com
    www.jutawanborongchina.com

    ReplyDelete
  19. Jangan rosakkan bahasa boleh tak?
    tak faham apa yg ko cuba sampaikan

    ReplyDelete
  20. Silap mata Mat salleh kebanyakan guna sihir. Diorg pon percaya pada syaitan n iblis.

    ReplyDelete
  21. Dulu dia besa mai Penang wat show..dia bg hilang Komtar kalu x silap..tp dia nk bg hilang jambatan Penang ada orang cakap Tun M x bagi...orang Batu Uban cakap dia x bole nk bg hilng pasai laut tu 7 beradik jaga ....Wallahhualam

    ReplyDelete
  22. Bodo punya admin.. dhla pakai google translate. Sampai nk baca pun dh xfaham apa yg nk dsampaikan. Kalau yg english.mpost jela english. Xyah nk bm bagai. Dhtu xbaca balik... main post je. Bagang punya admin

    ReplyDelete
  23. Jadilah agent topup serendah RM10 sahaja
    0135670904
    Anwar.

    ReplyDelete
  24. Kalau cam magician dari Jepun tu, Cyril mcm mana plak? Lagi dahsyat dari David Copperfield magic dia..

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.