4 GAMBAR Mayat Wanita Mengandung Disumbat Dalam Beg Pakaian

MAYAT seorang perempuan dipercayai warga asing dalam lingkungan umur 20-an ditemui mati dibunuh dengan kejam sebelum disumbat ke dalam beg pakaian dan dicampak ke longkang di Taman Jaya,Gemas Negeri Sembilan.

Hasil pemeriksaan awal yang dijalankan,mangsa didapati mengandung dan punca kejadian sedang disiasat. Mayat telah dibawa ke Hospital Tuanku Jaafar Seremban untuk bedah siasat.

“Beg berkenaan merupakan beg melancong dengan saiz kira-kira dua kaki. Beg berkenaan dikunci dengan sebuah ‘mangga', berzip dan diikat dengan tali.

“Berdasarkan penelitian awal, mayat tidak mempunyai suntikan imunisasi BCG (Bacillus Calmette Guerin).

"Malah, terdapat kesan luka di bahagian dahi sepanjang enam sentimeter dipercayai disebabkan hentakan kuat oleh senjata tumpul,” katanya ketika ditemui di lokasi kejadian, dekat sini, hari ini.

Menurutnya lagi, terdapat beberapa helai baju ditemui di dalam beg berkenaan dan mayat berkenaan juga lengkap berkaian t-shirt bergambar Mickey Mouse serta berseluar berwarna biru.

“Kita tidak menjumpai sebarang dokumen pengenalan diri dan kita jangka mangsa mati tidak lebih 48jam berdasarkan keadaan mayat.

“Bagaimanapun, punca kematian masih dalam siasatan dan mayat akan di hantar ke Hospital Tuanku Jaafar (HTJ) di Seremban bagi proses bedah siasat.

“Buat masa ini, kita seru kepada mana-mana pihak yang kehilangan ahli keluarga atau kenalan untuk tampil kehadapan bagi proses pengecaman mayat.


"Kes ini disiasat di bawah Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh. 





Sumber mymediahubonline.blogspot.com

5 Responses to "4 GAMBAR Mayat Wanita Mengandung Disumbat Dalam Beg Pakaian"

  1. Semakin ramai telah mendaftar , masa makan duit masuk , masa jalan-jalan duit masuk , masa tidur pun duit tetap masuk. Duit masuk 24jam tak henti-henti. Daftarlah sekarang !

    sesuai untuk :
    # pelajar IPT. Sebab apa ?. saya juga pernah menjadi seorang student IPT. Duit PTPTN memang tak cukup. Kita sebagai student juga mempunya keinginan untuk berbelanja . BETUL ATAU TIDAK ?
    # peniaga kedai runcit(TAK PERLU CHARGE RM 0.50 KEPADA PELANGGAN SEBAB DARI TOPUP YANG ANDA RELOADKAN KEPADA PELANGGAN ANDA SUDAH DIBERI KOMISYEN) disini anda mungkin mempunyai kelebihan. sebab apa ?. dari apa yang saya perhati dan telah saya survey. kebanyakkan penjual topup dari kedai2 runcit mengenakan charge tambahan 0.40/0.50 dan sebagainya kepada setiap pelanggan yang membeli topup sedangkan anda tidak.
    # penjawat sektor kerajaan dan swasta yang menginginkan income tambahan
    # penganggur terhormat yang tidak mempunyai sebarang income/pendapatan

    MEMPERKENALKAN !!!
    Part Time Bisnes (Topup) - Pakej Agen..

    Pakej Agen Topup Paling GEMPAK..
    Yuran Terendah, Profit @ Keuntungan Tertinggi Di Pasaran..
    YURAN PAKEJ

    AGENT (RM30.00)
    Produk Yang Disediakan :-
    * Maxis
    * Digi
    * Celcom
    * Umobile
    * Tunetalk
    * Xox
    * Merchantrade
    * Digissocial
    * Digisidd
    * Digibroadband
    * Molpin
    * Tron
    * Italk
    * Cib-Mall Pin
    * A-Cash Pin
    * Mcoins Pin
    * Njoi Flexi
    * Celcom Bill
    * Maxis Bill
    * Digi Bill
    * Umobile Bill

    Utility Bill :-
    * Telekom Bill
    * Astro Bill
    * Syabas Bill
    * Tnb Bill
    * Water Bill (Johor, Kelantan, Kuching, Melaka, Pulau Pinang, Pahang, Perak, Sibu)
    * Electricity Bill (Sabah & Sarawak)
    * Indah Water Bill
    * Unifi Bill
    * Sada Bill

    UNTUK INFO LANJUT BOLEH SMS/WECHAT/WHATSAPP 0177259260 24 JAM. PANGGILAN TELEFON TIDAK DI GALAKKAN KERANA TERIKAT DENGAN KERJA

    ReplyDelete
    Replies
    1. assalam...............nk tny ni jual topup dlm bentuk tiket ke atau online@sms?... sya nk jadi agen yg jual menggunakan kad topup...ada x?

      Delete
  2. http://jobandcash.com/?share=71968

    ReplyDelete
  3. Sgt kejam,tak perikemanusian. Sambil2 promote simkad tone excel tunetalk,sambil berhp sambil bt duit.Berminat sms saya 010-5374352

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.