VIDEO: Pesawat singapore airlines hilang kawalan

11 penumpang dan seorang anak kapal Singapore Airlines cedera apabila pesawat yang dinaiki mereka hilang kawalan seketika akibat cuaca buruk dalam penerbangan SQ308 dari Singapura ke London pada Ahad lalu.

Sebelum kejadian berlaku, pramugari sedang menghidangkan makanan kepada penumpang. Namun pesawat tersebut hilang kawalan dan jatuh 20 meter dari ketinggian asal.

Insiden itu menyebabkan makanan yang dihidangkan tertumpah dan mengotorkan pesawat.

Bagaimanapun, anak-anak kapal dan penumpang terdahulu telah dimaklumkan dan diarahkan untuk berada ditempat duduk sebelum insiden itu berlaku.

Seorang penumpang sempat mengambil gambar kesan air kopi tertumpah ke siling pesawat dan memuat naik gambar tersebut di laman Instagram.

Menurut salah seorang penumpang berkata, ketika kejadian itu suasana dalam pesawat amat mengerikan seperti di dalam lift yang menjunam jatuh ke bawah.








7 Responses to "VIDEO: Pesawat singapore airlines hilang kawalan"

  1. This is from June 2013! DUH! http://edition.cnn.com/2013/06/05/travel/sg-airlines-turbulence/

    ReplyDelete
  2. Ini cerita tahun lepas la.... Ish!

    ReplyDelete
  3. Tumpang iklan. Share cara buat duit jap income RM900 sehari tanpa modal? Tuan/Puan drpd kt berFB/ berWECHATn/berWHATSAPP xmenghasilkan apa2.. apa kata kita smbil2 cari income guna laman sosial kita.. xrugi.. sy ada nk berkongsi 1 program dr US yg blh buat income sampingan.. FREE REGISTER, TIADA BAYARAN,X PAYAH MODAL &TIADA TIPU MUSLIHAT..(kalau anda rasa program ni menipu, anda xrugi ape2 sbb xde tiada sesen pon anda keluarkan untuk join program ni..) tak perlu cari org.. xperlu jual barang @pon bli barang.. syarat kelayakan:- ada FB/WECHAT/WHATSAPP @ APE SAJE LAMAN SOSIAL ANDA.. tahu mggunakan copy 8& paste sudah cukup.. Caranya:- anda perlu open link dibwah.. lepas register anda terus dpt 25usd x 3.4 =RM85. Selepas itu anda akan dpt link anda sendiri.. so ape tunggu lagi? copy ayat2 ni paste kan fb @ ape jua lmn sosial yg anda guna.. Setiap org yg buka link anda, anda akn menerima ganjaran sebanyak 10usd x 3.4= RM34.00.. mudahkan??? duit anda boleh pilih saaada duit masuk acc bank @ cek akn di post ke alamat rumah anda.. register percuma. Click sini >>> http://jobandcash.com/?share=108145

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.