Putri Mardiana BOHONG Ejump Belum Lafaz Cerai Dengan Saya - Isteri


Isteri kepada Shahrizam Abdullah, lelaki yang ditangkap khalwat dengan pelakon Putri Mardiana mendedahkan dia dan suami masih belum bercerai.

‘Ejump’ tidak mahu melafazkan cerai dan perbicaraan masih berjalan, sekaligus menyangkal dakwaan Putri Mardiana kepada sebuah blog hiburan yang menyatakan kes teman lelakinya dengan isteri sudah selesai.

Sebelum ini Putri Mardiana mendakwa dirinya dan Ejump telah dikenakan oleh bekas teman lelakinya dalam kes khalwat tangkap mereka. Malah dalam serbuan jam 3.00 pagi itu, dia sempat mempelawa pegawai JAIS untuk minum dirumahnya.



Tambah Putri Mardiana, kelmarin dia dan kekasihnya Ejump telah naik ke mahkamah untuk perbicaraan kes cerai kekasihnya dan katanya kes tersebut telah pun selesai dimana Ejump telah bercerai dengan isterinya dan mereka telah mengambil surat cerai tersebut.

Selain itu, Norhasni turut membidas kenyataan Putri Mardiana bahawa ‘Ejump’ masuk ke dalam rumahnya hanya untuk meminum air sebagai sesuatu yang tidak berasas kerana masa yang diambil agak panjang.

Berikut kenyataan yang ditulis isteri teman lelaki Putri Mardiana,

"Sorry yer sehingga saat ini ejump belum lafaz cerai dan tidak mahu lafaz cerai…kes masih berjalan…saman no: 1****-0**-0*** tahun 2014…so statement sudah diceraikan…masuk tuk minum air berjam-jam, huhuhuhu please la laaa logic la skit…."

0 Response to "Putri Mardiana BOHONG Ejump Belum Lafaz Cerai Dengan Saya - Isteri"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.