KEJAM Tidak Berperikemanusian Bayi Dibuang Dalam Lubang Tandas

Seorang remaja wanita ditahan oleh pihak berkuasa di bandar Shenyang Xiazhuang apabila dia didakwa cuba membuang bayinya dalam mangkuk tandas dalam rumah kediamannya.

Perkara ini disedari apabila, penduduk apartmen yang didiami wanita berkenaan mendengar tangisan bayi selama beberapa jam.

Tangisan itu sekaligus membuatkan salah seorang penduduk mencurigai rumah wanita berkenaan sebelum membuat aduan kepada pihak polis.

Bayi tersebut ketika ditemui dalam keadaan berbogel tanpa seurat benang dan masih berlumuran darah dalam mangkuk tandas rumah berkenaan.



Lebih menyedihkan kondisi tubuh bayi ketika dikeluarkan dari mangkuk tandas itu sudah bertukar kebiruan kerana kesejukan dan mengalami kesukaran untuk bernafas.

Bayi itu seterusnya dibawa ke hospital untuk mendapatkan rawatan.

Insiden penemuan bayi tersebut telah menggemparkan penduduk setempat hingga pihak polis meminta bantuan pengurus apartmen berkenaan mengenal pasti identiti ibu bayi itu.

Setelah setengah jam kemudian, ibu bayi tersebut dikatakan kembali pulang ke rumah berkenaan namun ditemui dalam keadaan tidak sedarkan diri kerana kehilangan banyak darah.

Ketika disiasat, ibu bayi yang berusia 19 itu mengakui panik setelah melahirkan anaknya kerana khuatir bakal dimarahi dengan keluarganya.

Wanita berkenaan dikatakan merahsiakan kehamilannya selama ini dan tinggal bersama teman lelakinya di apartmen berkenaan.

Sumber mynewshub.cc

0 Response to "KEJAM Tidak Berperikemanusian Bayi Dibuang Dalam Lubang Tandas"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.