Nikah Secara Sederhana Ikut Kehendak Bapa - Zizan Razak

Zizan Razak dan Emma Maembong hanya akan berkahwin secara sederhana sahaja. Zizan berkata majlis perkahwinannya dengan pelakon Emma Maembong akan diadakan tidak secara besar-besaran mengikut permintaan bapa Emma pelukis terkenal Ismail Embong.

Ini komen dari Zizan Razak:

"Andai kata saya berkahwin dengan Emma nanti, saya akan menghormati permintaan bapanya kerana saya faham orang tua kadang-kadang lebih suka ia dilakukan secara sederhana sahaja.

"Namun saya juga milik masyarakat dan perlu berlaku adil kepada peminat dan masyarakat yang ingin meraikan bersama hari perkahwinan tersebut,"

Zizan Razak juga berkata, mereka akan merancang perkahwinan setelah hubungan dan masalah keluarga Emma Maembong selesai dan pulih seperti sedia kala.

Sementara itu, Emma Maembong kini dalam usaha memujuk ayah dan kakaknya untuk berbaik-baik semula setelah berselisih faham ketika majlis perkahwinan Yaya Maembong dan Wan Raja.

Ini tambah Zizan:

"Saya puji dengan sikap Emma yang matang dalam hal ini kerana dia lebih tahu dan rapat dengan kedua-dua belah pihak ini.

"Dia tahu apa yang perlu dilakukannya dalam memujuk kedua-dua belah pihak untuk berbaik,"

Sumber hotlips-yuya.blogspot.com

0 Response to "Nikah Secara Sederhana Ikut Kehendak Bapa - Zizan Razak"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.