Anak Awie Tak Suka Bersama Rozana Misbun?

Menerusi artikel yang dikongsikan hotlips-yuya.blogspot.comsedikit demi sedikit, kes pukul Awie terhadap isterinya, Rozana Misbun telah dibongkar. Apatah lagi Awie kini mendapat hak jagaan anak bukannya ibunya

Semakin lama, kisah negatif dan prangani buruk Rozana Misbun pula didedah. Selain dituduh menghabiskan duit simpanan, Rozana juga dikatakan suka menipu.

Seorang kawan Rozana yang menggunakan nama Mygothsoul telah membongkar rahsia Rozana Misbun. Rozana juga ada berhutang dengan Mysoulgoth.

Mysoulgothjuga ada memberitahu anak tiri Rozana sendiri kurang menyukai perangai ibu tirinya itu.

Ini kenyataan & komen Mysoulgoth:

Ini adalah comment dari pada video and statement yang Rozana misbun buat semalam. Sila lihat comment dari anak Awie aleeya. "Siapa director ni?" Tidakkah Ini satu statement yang jelas dan terang bagai mana dia menjaga anak anak? Lagi nAk cakap dia ibu yang baik segala..

Hubungan dia dengan anak anak arni baik Sahaja? Oh come on Rozana. NAk menipu pun agak agak. JGN ingat you boleh suruh kita orang menipu untuk you lagi. Semua orang tahu betapa kuat you drama. Airmata simpan lah. But again Kalau tengok video dia anda akan perasan mana ada airmata keluar. Hati batu and pura pura.

Dari satu komen di facebook juga ada menceritakan kisah yang sama:

Anak2 lagik hepi woooh tinggal dgn awie..... iyerlah mak sibuk dok shopping, perangai mcm singa sawan, garang tak tentu pasal... kawan aku cikgu kepada salah seorang anak awie, dia ckp skrg baru bleh tengok budak tu banyak senyum, banyak ketawa... Anyway kalo ibu yg betol2 ikhlas nak kan anak2, suruh lawyer yg diupah fight btol2...di situ akan nampak keikhlasan seorang ibu....dari situ hakim pun boleh nampak keikhlasan seseorg ibu...ni prosiding pun, tak nampak btg hidung, tak hadir dlm mahkamah..cuma awie ajek yg dtg.

Kini Awie mendapat hak jagaan anak sementara dan Rozana diperintah oleh mahkamah untuk tidak menghubungi anak-anak. Rozana Misbun kini tinggal di rumah ibunya.

Awie dan Rozana bernikah pada tahun 2005 dan dikurniakan 3 anak iaitu Putra Ahmad Merrah, Putra Ahmad Rezzki dan Putri Qasseh Antasha. Sebelum itu Awie bernikah dengan Arni Nazira dan dikurniakan 2 orang anak iaitu Puteri Aleeya Antasha dan Puteri Aleefa Antasha.


Aaleeyaantasha = anak Awie

Komen Di FB

Sumber hotlips-yuya.blogspot.com

0 Response to "Anak Awie Tak Suka Bersama Rozana Misbun?"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.