Lelaki DItangkap Sedang Makan Biji Mata Dan Muka Teman Wanita

Gila!!! Entah apa yang ada di minda  lelaki  ini hingga sanggup membunuh dan kemudian memakan muka serta biji mata seorang wanita yang berusia 22 tahun.

Kejadian yang berlaku di sebuah bilik Hotel Sirhowy Arms, South Wales, ini disedari oleh pengawal keselamatan hotel terbabit apabila melakukan pemeriksaan mengejut pada bilik hotel suspek. 

Ketika itu, Matthew Wiliams, 34 tahun dikatakan sedang menjamu selera memakan muka dan biji mata seorang wanita yang disyaki teman wanita suspek.

Pihak polis segera bergegas ke tempat kejadian setelah menerima panggilan daripada kakitangan hotel tersebut dan mematahkan serangan  William dengan menggunakan alat renjatan elektrik untuk menjatuhkan suspek ke lantai.



(FILES) A British police officer holster
A general view of the Sirhowy Arms Hotel in Argoed, Blackwood, south Wales, where a man and a woman died after police were called to deal with reports of an assault. PRESS ASSOCIATION Photo. Picture date: Thursday November 6, 2014. Officers, who were called in the early hours, used a Taser on the man, who was arrested but died while in custody, Gwent Police said. See PA story POLICE Blackwood. Photo credit should read: Benjamin Wright/PA Wire
Bagaimanapun, suspek tidak memberi apa-apa tindak balas selepas ditangkap. Pihak paramadik yang tiba memberitahu suspek mati selepas terkena renjatan elektrik oleh pihak polis.

Untuk makluman anda, Williams dikatakan mempunyai rekod jenayah sebelum ini  dan sebenarnya baru sahaja dilepaskan dari penjara dua minggu lalu  gara-gara menyerang teman wanitanya.

Kes ini mengemparkan penduduk setempat dan kini siasatan dijalankan pada mayat wanita tersebut bagi mencari punca sebenar kematiannya.

Sumber mynewshub.cc

0 Response to "Lelaki DItangkap Sedang Makan Biji Mata Dan Muka Teman Wanita"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.