Gadis Dibunuh Untuk Dijadikan Anak Patung

Peristiwa pembunuhan sadis, yang bagi sebahagian orang mungkin hanya terjadi di filem-filemter jadi di dunia nyata. Seorang gadis bernama Olga dibunuh pada saat usianya 10 tahun, danyang lebih mengerikan, sang pembunuh mencuri mayatnya dari kubur untuk dijadikan anak patung yang disimpan di biliknya.
.
Ia juga memakaikan pakaian pada mayat tersebut, agar seperti patung

Si pembunuh yang bernama Anatoly Mosvkin asal Rusia, mempunyai hobi sadis danmengerikan, iaitu mencuri mayat gadis-gadis muda dari kubur untuk dijadikan anak patung dandikumpulkan di biliknya. Anatoly memakaikan pakaian pada mayat-mayat gadis yang dicurinya,agar kelihatan seperti anak patung. Bukan hanya itu, dia juga memakaikan make up padawajah mayat.

Olga sendiri yang menjadi salah satu mangsa Anatoly dibunuh pada tahun 2002 ketika hendakmelawat neneknya, dikebumikan pada tahun yang sama dan 10 tahun kemudian ketikakeluarga membuka kuburan Olga, mayatnya sudah tidak ada.




Perbuatan sadis Anatoly pun terungkap dan hakim memutuskan untuk memasukan Anatoly keHospital jiwa kerana undian mengalami gangguan jiwa  

Sumber taotauajer

0 Response to "Gadis Dibunuh Untuk Dijadikan Anak Patung"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.