Penonton Melodi Kutuk Sherry Al Hadad Gemuk

Seperti kita ketahui, sekarang ini terdapat ramai sungguh pendakwah tak bertauliah yang gemar bertandang ke laman sosial artis untuk memberi nasihat percuma.

Walau pun sesetengah daripada golongan ini kadang kala agak menjengkelkan namun mereka boleh dianggap jauh lebih baik daripada jenis kaki kutuk.

Contohnya dua pengguna Instagram baru-baru ini boleh dianggap biadap dan tak berhati perut apabila mengutuk pengacara baru Melodi, Sherry Al Hadad kerana berbadan besar di Instagram Melodi TV3.


‘Semak tengok si gemuk jadi pengacara’ dan ‘pengacara kenapa gemuk sangat’ dilemparkan kepada Sherry di saat orang ramai memberi maklum balas di ruangan komen berkaitan kemerdekaan.

Susulan itu pengurus Sherry dilihat mengepos kembali komen ini di Instagram peribadi bagi menegur individu terbabit dan meluahkan kesedihannya kerana masih ada manusia dengan mentaliti begini iaitu melihat kecantikan fizikal dahulu berbanding bakat.

Rasanya mana-mana perempuan pun akan terluka apabila paras rupa atau badan mereka dikutuk, Sherry pasti tak terkecuali.

Namun salut pada Sherry kerana dia nampaknya bersikap positif dengan kutukan yang diterima dan mengucapkan terima kasih kepada semua yang terus memberikan sokongan kepadanya.



Tak apalah Sherry, sudah lumrah hidup dalam ramai-ramai manusia yang suka kita mesti ada terselit juga yang busuk hatinya. Teruskan bersabar dan perbaiki lagi mutu bakat anda agar terus berjaya dalam bidang seni ok? 

Sumber mynewshub.my

5 Responses to "Penonton Melodi Kutuk Sherry Al Hadad Gemuk"

  1. VIDEO) WOW, KLIK DI SINI untuk "MILEY CYRUS" saat-saat yang paling sekksi - MESTI LIHAT!!!

    ReplyDelete
  2. hahaha..yg kurus yg kutuk kamu tu mebi..budget hot..tapi hakikat kat dunia reallity mereka tu nothing..so..saya rasa kamu ignore je manusia manusia yg budget hot..tapi nothing..ni..mereka tu hanya pandai mengata orang..hahahah :v sungguh kesian orang macam ni..as long kita tak meminta minta kat orang itu dah better ok..u berdiri atas kaki u sendiri..orang yg kurus , budgtet hot..tapi diri sendiri kat luar pon berkarat..ada hati lah pinjam witt orang tu lah nothing sebenarnya.. so sebelum menghina orang..nengokdiri sendiri perfect ke .. or nothing..if kalau kamu nothing kamu x yahlah nak penat jari nak menaip hina orang..wakkaka :v

    ReplyDelete
  3. Pengkritik pro zionis juga tu
    Sepatutnya tegur pasak pakaian

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.