Sudah 3 Bulan Tak Bayar - Awal Ashaari Tuntut Gaji

Pengacara Awal Ashaari mrnuntut gaji dari pihak produksi The Band setelah 3 bulan rancangan itu tamat.

Ini kerana semua artis yang terlibat sudah menerima bayaran, hanya Awal Ashaari sahaja belum menerima gaji hasil mengacarakan program itu.

In kata Awal Ashaari (mStar):

"Program itu sudah pun selesai tiga bulan lalu dan sehingga kini saya masih belum menerima baki bayaran sebanyak 80 peratus. Bukannya sedikit.

"Yang peliknya, apabila saya tanya artis-artis lain yang terlibat, mereka semua sudah menerima bayaran masing-masing. 

"Dan kemudian bertanya pihak produksi pula, mereka kata, Astro belum membayar mereka lagi, sedangkan pihak Astro sudah menjelaskan wang mereka kesemuanya,"

"Rasanya saya sudah menjalankan tanggungjawab mengendalikan program ini dengan sebaik-baiknya dan antara saya dan produksi, kami tiada masalah.

"Takkan saya perlu meminta 'sedekah' untuk dapatkan duit sendiri? Lagipun apabila saya menandatangani sesebuah kontrak, saya sudah merancang untuk menggunakan wang tersebut untuk tujuan tertentu.

"Tetapi apabila ia tersangkut, perancangan saya untuk menjelaskan beberapa perkara peribadi juga tertangguh," 

Ini dah kira menganiaya Awal Ashaari ni. Dah buat kerja tak dapat gaji pula.

Sumber hotlips-yuya.blogspot.com

0 Response to "Sudah 3 Bulan Tak Bayar - Awal Ashaari Tuntut Gaji"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.