Selebriti Wanita Popular Main Cinta Dengan Suami Orang

TAK disangka di sebalik imej bersihnya sebagai seorang pelakon dan pengacara popular, rupa-rupanya selebriti wanita ini dikatakan sedang menjalin hubungan dengan suami orang.

Mulanya penulis tak percaya dengan cerita ni, yela selebriti wanita berusia awal 20-an sebelum ini dikaitkan bercinta dengan seorang pelakon yang pernah menjuarai sebuah program realiti lasak tahun lalu.

Menurut sumber daripada rakan penulis, pelakon wanita itu dikatakan sudah hampir setahun bercinta dengan suami orang yang bekerja sebagai jurutera.
Isteri lelaki terbabit dikatakan mengetahui hubungan suaminya dengan selebriti tersebut tetapi disebabkan perasaan sayang yang sangat menebal terhadap suaminya, si isteri hanya mampu memendam rasa.

Dikhabarkan suaminya mula bermain cinta dengan selebriti itu ketika si isteri sedang hamil dan kini sudah empat bulan bayi mereka dilahirkan ke dunia, suaminya masih lagi ligat berhubungan dengan pelakon tersebut.
Kalau penulis cakap nama selebriti ni, mesti ramai tak percayalah dengan imej ‘budak baik’ yang cuba ditampilkannya itu

Baru-baru ni status ala-ala kecewa di laman sosial selebriti itu pun ada mencetuskan kontroversi di kalangan peminat setianya… 



Sumber mynewshub.cc

0 Response to "Selebriti Wanita Popular Main Cinta Dengan Suami Orang"

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.